[کنارگذاشتن بازيکنان باتجربه کره براي بازي با ايران]
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي ظهر امروز با بازگشت به ورزشگاه درفشي‌فر، به صورت اختصاصي تمرين کرد.


     پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان مشکلاتي بين مانوئل ژوزه، سرمربي قرمزپوشان و علي کريمي پيش آمد که منجر به کنار گذاشتن کريمي از جمع پرسپوليسي‌ها شد.


از همين رو شب گذشته براي اينکه مراسم آشتي‌کناني برگزار شود جلسه‌اي بين علي کريمي، محمد رويانيان و يحيي گل‌محمدي مربي جديد قرمزپوشان برگزار شد که در نهايت مقرر گرديد تا گل‌محمدي و رويانيان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت کاپيتان دوم قرمزپوشان به تمرين پرسپوليس را پس از بازي مقابل آلومينيوم مهيا کنند.


علي کريمي پس از اين جلسه خيلي از نظراتش تغيير کرد و امروز ظهر به ورزشگاه درفشي فر آمد و به مدت 120دقيقه به صورت اختصاصي تمرين کرد. تعدادي از هواداران هم از ساعت تمرين امروز پرسپوليس با خبر نبودند و مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند، از حضور کريمي در محل تمرين خوشحال شدند.


 


تمرين تيم پرسپوليس قرار است از ساعت 18:00امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان